10

allt har rullat på som vanligt. samma träningsprogram varje träning. Har börjar gå till gymmet lite mer för att få någon brytning i träningen. Har också pratat med en sjukgymnast att jag måste vara så stark som möjligt innan operation. Och det bästa av allt var att jag fick spring och träna handboll då det inte är närkontakt. Men springningen skippar jag helst. Knät sväller och jag får ont..
Angående operation hade mamma ringt till hudiksvalls sjukhus i fredags för att få reda på tiden men hon som bokar min läkares tider var på semester och det enda dom kunde säga var att min läkare går på semester v,25 så senast skolavslutningsveckan hoppas jag. Gärna veckan som kommer nu!!!!!!!

Nu ska jag slänga i mig mat sedan njuta av helgen:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0