26

sitter just nu och kollar på norge-frankrike i os. Jag drömmer mig bort nästan att jag själv kommer i en kontring på träning och match och hur bra jag ska vara när jag kommer tillbaka. Att jag ska få in hur härligt det är att ta en löprunda. men jag behöver något som gör att jag verkligen bestämmer mig. men sen slår mina onda tankar till. jag tänker mig hur jag kommer reagera när jag väl är tillbaka. Ska ta första läget från kanten, jag kommer aldrig komma dit känns det som eftersom jag har sådan rädsla att jag ska göra illa mig ingen. Jag hade ju egentligen inte speciellt ont? det var ju chocken som slog till eftersom det var min största rädsla när det gäller skador.. Dock är det nu gjort och jag blickar framåt. Imorgon händer världens bästa sak. Jag ska hämta hem min lilla kisse! Fick honom i födelsedagspresent av mamma och pappa och jag är så lycklig att ingenting ska stoppa mig för något längre! SKA KÄMPA! för jag ska allt tillbaka innan denna säsong är slut och på måndag slår allvaret till. Nu börjar uppladdningen för allsvenskan 12/13. Seriepremiären är onsdag den 19/9 kl 19.00 hemma på öbacka sport center mot GUIF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0