23

senaste veckan har det kännts som allt har stått stilla. Jag hade inte fått några nya övningar och gick bara och väntade på att jag skulle till sjukgymnasten. Och idag var den dagen här. Imorse blev det ett gympass innan jag for ner till sundsvall med mamma och pappa. När jag kom dit kollade hon sår, svullnad och rörligheten sedan gick vi igenom mitt träningsschema. Bästa av allt var när hon sa "eftersom du ska tillbaka till handbollen". Hon trodde verkligen på mig och hon var inte negativ eller nått om att jag nog nte kan komma tillbaka. Super nöjd med henne! Vi gick igenom mitt tränings schema på rehaben där sedan var det färdigt. Nu ska jag tillbaka om 1 vecka igen för utöka mitt träningsprogram. Nu känner jag verkligen hur allt bara blir bättre. Finns ingenting som kan stoppa mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0