20

plåstrerna är borttaget, jag har börjat tränat och en tid hos sjukgymnasten fixad. Allt flyter på just nu. Den 12 juli, alltså om 10 dagar ska jag ner till sundsvall till sjukgymnasten för mitt första besök efter operation. Klockan 12 ska jag vara där. Helgen befann jag mig i stockholm för massa skoj och där fick jag sällskap med mina kryckor. Att gå så mycket som jag har gjort utan kryckor hade jag aldrig klarat.. Var på gymmet idag också, blev överkropp och lite mage. vill ju köra igång med ben träning och rehab och allt sånt. Jag vill känna känslan att jag utvecklar mitt knä och blir bättre och bättre. Jag känner ju under dagarna att jag blir bra i knät under dagen för jag går och då kan jag räta ut mitt ben ganska bra men sedan under natten blir jag stel sedan måste jag börja om.. Lite små drygt. Men nu ska jag ställa mig för att göra lite mat. Bild på knät efter stygnen kommer upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0